Wednesday, October 5, 2016

Plc Opleiding Plan Sjabloon Doc

Programmeerbare logika Kontroleur Opleiding Aan die slag met PLC! Wat is betrokke? Vir diegene wat nuut tot die wêreld van PLC's, kry 'n handvatsel op wat hulle is, wat hulle doen en hoe hulle dit doen kan 'n bietjie intimiderend op die eerste wees. Dieselfde kan ook gesê word van rekenaars, en natuurlik dit is presies wat 'n PLC is. Wel amper! Trouens, daar is 'n bietjie meer om die gemiddelde PLC as net 'n rekenaar. Daar is geen twyfel dat 'n rekenaar is die hart van die dier, maar dan is daar ook diegene koppelvlak modules (I / O) wat toelaat dat die rekenaar die dier se om te monitor en / of te manipuleer eindelose tipes elektriese toestelle en toerusting. Dan om sake nog interessanter te maak, die meeste PLC is nie presies geprogrammeer soos ander rekenaars. PLC is ontwerp van die begin af te geïnstalleer word, bedraad, in opdrag en in stand gehou word deur elektriese personeel eerder as jou gemiddelde rekenaarwetenskap grad. As 'n direkte gevolg van hierdie elektriese invloed, die PLC programmeertaal van keuse ontwikkel om "Ladder Logic", 'n programmeertaal wat lyk meer soos 'n bedradingsdiagram as die gestruktureerde lys van rekenaar riglyne wat gewoonlik geassosieer word met tale soos C ++ of Visual Basic. So, wat beteken dit alles? Wel basies wat ons uiteindelik met werklik drie beduidende dele van studie wanneer dit kom by PLC (1) Rekenaars. (2) I / O (koppelvlak) en (3) Programmering. Jy hoef nie te wees 'n kenner in al drie te werk met PLC, maar jy moet 'n begrip van al 3 voordat jy kan eis dat jy weet hoe PLC werk. Bepaal jou behoeftes! Dit is duidelik dat net kan jy bepaal hoeveel jy reeds weet en watter metode werk die beste vir jou wanneer die aanleer van nuwe konsepte. Baie mense het die kontak en struktuur wat verband hou met 'n formele klaskamer omgewing, terwyl ander baie goed kan doen met 'n boek en 'n bietjie hande op hul nuwe kennis ingeworteld. Wees prakties, en die belangrikste eerlik met jouself te wees. Hoe erg wil jy PLC leer? Hoeveel moeite, tyd en geld is jy bereid of kan bekostig om te bestee? Vra rond, loer rond, rond, en dan maak 'n plan en hou daarby. Formele PLC Kursusse Vir baie is dit die enigste manier om te gaan en vir die grootste deel dit is die beste en vinnigste metode van die leer van die basiese beginsels PLC. Natuurlik is beskikbaar in baie formate, gevarieerde lengtes en uit baie bronne. Byna almal het waarde, maar die beste is tipies diegene wat 'n 30 tot 60 uur kombinasie van onderrig en hands-on laboratoriums voorsien. Groot PLC vervaardigers, bied sulke programme, gewoonlik as 'n enkele week Voltydse aangebring; tipies tot klein groepies en dikwels hef $ 1200US plus, maar dit sluit gewoonlik middagetes en 'n volledige stel van handleidings. Baie kolleges en opleiding Maatskappye het direk gekopieer die kurrikulum van hierdie kursusse en bied hierdie knock-off programme vir beide dag en nag skool studente. Pryse kan kry af na die $ 200 $ 300US reeks te danke aan jou belasting, maar kan dikwels beteken groter klasse, armer toerusting soms, en beslis nie 'n vrye middagetes. As jy gelukkig is en doen 'n bietjie inkopies rondom jou in staat kan wees om 'n hoë gehalte PLC natuurlik spoor, geleer by 'n ontspanne tempo en gebruik te maak van die nuutste in toerusting teen 'n winskoop prys reg is in jou tuisdorp. As jy 'n spesifieke vervaardiger van PLC in gedagte dan sal dit natuurlik effek jou keuse, maar andersins tevrede wees enige van die "Majors" en maak seker jy gaan vir die Vlak I-program. As jy na 'n gevorderde vlak wat jy sal mis al die rekenaar en hardeware aspekte wat so noodsaaklik is vir die begrip van PLC's. Nader PLC Opleiding op jou eie! Of 'n PLC kursus is buite die kwessie, jy 'n bietjie meer hulp met die teorie vereis, of is jy net 'n behoefte aan meer praktiese oefening as is beskikbaar in die loop jy neem; dan moet jy 'n paar punte om te oorweeg. Daar is twee belangrike leerkomponente wat verband hou met enige PLC opleidingsprogram, en van 'n opleiding oogpunt hulle dikteer die gebruik van verskillende vaardighede en studente-aktiwiteite. In die eerste plek is daar die vereiste om te leer oor die komponente van PLC stelsels, waarom die onderskeie komponente is daar en hoe dit werk. Dit is die teorie aspek van PLC opleiding en word gewoonlik in 'n lesing-formaat in die klaskamer. Hierdie materiaal is die beste re afgedwing met aanlyn of CD-gebaseerde tutoriale, Gedruk aalmoese, en / of 'n goeie PLC handboek. In die tweede plek is daar die praktiese aspek van die opleiding. Dit is hier waar die student verwag om te skep, tik en ontfout PLC programme met behulp van hul nuutverworwe kennis van die PLC en dit programmering instruksies. In die verlede hierdie aspek van die opleiding altyd gebruik gemaak van die werklike PLC wat waar bedraad om 'n verskeidenheid van skakelaars, ligte en uitstallings en dan geprogrammeer deur die student deur 'n programme terminale of 'n rekenaar uitvoer van die PLC vervaardig programmering sagteware. Ons kan die realisme om bedraad om 'n werklike industriële proses soos 'n vervoerband nie bereik nie, maar met 'n bietjie verbeelding het ons te doen. Vandag is dit nou baie meer algemeen om sagteware grafiese gebruik om die beheer toerusting en die afgelope tyd 'n aantal pakkette te boots kan nou ook na te boots die PLC sowel. Professor Bill se aanbevole plan van aksie: Ek kan goed bevooroordeeld wees met hierdie voorstelle en natuurlik Ek behou die reg om my gedagtes te verander in die toekoms, maar hier gaan! Neem 'n formele PLC natuurlik as moontlik te maak. Tensy jy het toegang tot werklike PLC by die werk het jy gaan wees op 'n nadeel probeer om al die hardeware besonderhede verteer van net 'n boek. Vir baie is daar niks soos om die fisiese produk in die voorkant van hulle om weer af te dwing die besonderhede. Koop 'n goeie PLC handboek soos: 'N Gids tot die begrip van PLC's deur Phil Melore - Die PLC Tutor ($ 39,95 Amerikaanse) Programmeerbare logiese beheerders deur Max Rabiee - Goodheart-Wilcox ($ 51,00 Amerikaanse) Programmeerbare logiese beheerders deur Frank D. Petruzella - Amazon ($ 96,60 Amerikaanse) Grondbeginsels van programmeerbare logiese beheerders, Sensors, en Kommunikasie deur Jon Stenerson - Amazon ($ 115,00 VSA) Elkeen van hierdie boeke is 'n goeie dollar waarde, en jy in wese kry waarvoor jy betaal vir. Daar is beslis ander goeies te vinde, en byna enige teks is beter as om glad nie. Oorweeg die aankoop van 'n CD-gebaseerde Tutoriaal pakket. Dit is 'n bietjie duurder as 'n boek, maar vir baie die interaktiwiteit van 'n goeie rekenaar-gebaseerde opleiding pakket (CBT) help om te hou 'n mens se aandag gefokus. Neem 'n blik op die PLCTrainer wat beskikbaar is vanaf Koldwater Technologies vir net minder as $ 160, maar hierdie prys sluit ook 'n kopie van die CD / Sleutel Edition van LogixPro .. Versigtig werk deur die hardeware en bedrywighede afdelings van die boek of CD wat jy gekoop het en voltooi elk van die einde van hoofstuk oefeninge. As jy jou tyd in beslag neem en is deeglike, moet jy eindig met 'n goeie begrip van die grondbeginsels van PLC bedrywighede, hardeware en bedrading Na voltooiing van hierdie taak. Terwyl die lees van die bogenoemde hoofstukke, gaan na beide die PLC Tutor en die Siemens PLC webwerwe en werk deur die toepaslike tutoriale hulle beskikbaar het. As jy nie 'n rekenaar met internettoegang by die huis, dan met alle middele dit is die tyd om een ​​te kry! Sodra jy die ontwikkeling aspek van jou boek, laai ons LogixPro en / of PSIM program (s) en druk die dokumentasie en student oefeninge. Voort te gaan met die student oefeninge in die volgorde waarin hulle is gelys. Wanneer jy 'n oefening begin, verwys die toepaslike hoofstuk in jou handboek en lees dit deeglik. Vir dokumentasie van RSLogix bevele en instruksies deur LogixPro. Verwys na die Programmering Command Gids webwerf vir voorbeelde en besonderhede. Terwyl jy besig is op hierdie manier van doen is seker te keer na die PLC en Automation webwerwe Ek het 'n lys op my bladsy Links ondersoek, besoek die V & A planke by PLC en / of MrPLC dikwels en nie huiwer om 'n vraag terwyl vra jy daar is. Daar is 'n paar baie top-notch mense wat gereeld laat val deur en hulle is meer as bereid om ander te help. Wat kan jy verwag in die einde? Based op onderrig PLC vir 15 jaar, is daar een ding wat ek kan waarborg dat jy sal vind meer uit oor PLC en veral Ladder Logic programmering. Die eenvoudige programme en instruksies om jou opleiding te begin met verreweg die moeilikste om te verstaan ​​en duidelik verstaan. As jy vooraf sal jy verbaas wees oor hoeveel makliker dit alles blyk te kry, dit is net die aard van die leer Logika dier! So hou moed, neem dit stadig en nie oor te slaan na die gevorderde instruksies totdat jy weet die relêlogika kinders uit jou kop. Ja hulle werklik is wat belangrik is! As jy alles wat Ek vir julle bo julle voorgehou ten volle te bereik, moet jy nou 'n uitstekende begrip van die grondbeginsels van PLC's. Dit beteken nie dat jy gereed is vir 'n werk as 'n voorsprong programmeerder of wat daar is nie 'n baie meer om te leer. Dit beteken egter dat jy gekry het deur middel van die ergste en jy bewys dat jy gereed vir die uitdaging, en bereid is om aan te beweeg. Onderrig van die Onderwysers: In 'n neutedop Met 46 state en die Distrik van Columbia klim aan boord, die dreigende Common Core staat standaarde besig om te wees een van die grootste opvoedkundige hervormings in die onlangse geskiedenis. Die akademiese maatstawwe vir wiskunde en Engels Taal Kunste verteenwoordig 'n toevlug van die tradisionele papegaai, feite gebaseer styl van onderrig na leer dat kritiese denke en probleemoplossing onder studente bevorder. Maar navorsing toon dat onderrig vir kritiese denke isn & rsquo; t wydverspreid in ons klaskamers (Nystrand en Gamoran, 1991; Nystrand et al 1999;. Kane en Stainger, 2012). Ontmoet die eise van die Common Core beteken onderrig onderwysers nuwe benaderings tot onderrig; Met ander woorde, die hervorming vereis doeltreffende professionele ontwikkeling. hervormings onlangse onderwys onderwysers aangemoedig om saam te werk, debat en refleksie onder studente te kweek, om kognitiewe prosesse soos dié genoem in die nuwe standaarde te ontwikkel. Ironies genoeg, distrikte selde dieselfde leertegnieke toe te pas om die ontwikkeling van onderwysers. Terselfdertyd, onderwyser & rsquo; s prestasie word toenemend gekoppel is aan hul studente. Dit is 'n verskil wat moet reggemaak word. Professionele ontwikkeling kan nie meer net oor die blootstelling van onderwysers om 'n konsep in 'n eenmalige werkswinkel, of gee onderwysers basiese kennis oor 'n metode onderrig. In plaas daarvan, professionele ontwikkeling in 'n era van aanspreeklikheid vereis 'n fundamentele verandering in 'n onderwyser & rsquo; s praktyk wat lei tot stygings in student leer in die klaskamer. Effektiewe Professionele Ontwikkeling Met die oog op professionele ontwikkeling te gebruik as 'n voertuig vir verbetering, distrikte moet weet hoe onderwysers leer nuwe vaardighede. Distrikte het gewoonlik Aanvaarde onderwyser leer is eenvoudig, met onderwysers bloot hoef te wees aangebied met inligting oor effektiewe onderrigstrategieë. Maar navorsing dui daarop onderwysers & rsquo; leerproses is meer kompleks as dit. Die meeste onderwysers net ervaring tradisionele, werkswinkel-gebaseerde professionele ontwikkeling, alhoewel navorsing toon dit is oneffektief. Meer as 90 persent van onderwysers deelneem werkswinkel-styl opleidingsessies tydens 'n skooljaar (Darling-Hammond et al. 2009). Dit staan ​​in skrille kontras met onderwysers en rsquo; minimale blootstelling aan ander vorme van professionele ontwikkeling (Darling-Hammond et al. 2009). Ten spyte van sy voorkoms, die werkswinkel model & rsquo; s rekord vir die verandering van onderwysers en rsquo; praktyk en studente se prestasie is onpeilbaar. Kort, one-shot werkswinkels dikwels Don & rsquo; t verandering onderwyser praktyk en het geen invloed op die prestasie van leerlinge (Yoon et al, 2007; Bush, 1984). Die grootste stryd om onderwysers is nie die aanleer van nuwe benaderings tot die onderrig, maar die implementering daarvan. Die rede tradisionele professionele ontwikkeling is oneffektief is dat dit nie onderwysers ondersteun tydens die fase van leer met die steilste leerkurwe: implementering. Op dieselfde wyse wat 'n fiets ry is moeiliker as die leer oor 'n fiets ry, gebruik van 'n onderrigstrategie in die klaskamer is moeiliker as die leer van die strategie self. In 'n paar gevallestudies, selfs ervare onderwysers gesukkel met 'n nuwe instruksionele tegniek in die begin (Ermeling 2010; Joyce en storte, 1982). Trouens, het studies getoon dit neem gemiddeld 20 afsonderlike gevalle van praktyk, voordat 'n onderwyser 'n nuwe vaardigheid bemeester het, met dat die getal verhoog saam met die kompleksiteit van die vaardigheid (Joyce en storte, 2002). Ten einde werklik praktyke verander, moet professionele ontwikkeling oor tyd plaasvind en verkieslik aan die gang. Tydens die implementering stadium aanvanklike pogings om 'n nuwe onderrigstrategie gebruik is amper seker te ontmoet met mislukking, en bemeestering kom net as gevolg van volgehoue ​​oefening ten spyte ongemaklike prestasie en frustrasie in die vroeë stadiums. Sonder ondersteuning tydens hierdie fase, is dit hoogs onwaarskynlik dat onderwysers sal volhard met die nuut geleer strategie. Navorsing dra dit uit. Wanneer professionele ontwikkeling bloot beskryf 'n vaardigheid om onderwysers, kan slegs 10 persent dit oor te dra aan hul praktyk; Maar wanneer onderwysers afgerig deur die ongemaklike fase van implementering, 95 persent kan oordra die vaardigheid (Bush, 1984; Truesdale, 2003). Daarom, as distrikte wil werklike veranderinge in die onderwyspraktyk, hulle moet genoeg en deurlopende ondersteuning te bied tydens implementering. Studies toon dat effektiewe professionele ontwikkelingsprogramme oral 50-80 uur van onderrig, praktyk, en afrigting vereis voordat onderwysers kom by bemeestering (Frans, 1997; Banilower 2002;. Yoon et al 2007). C oaches / mentors gevind word hoogs effektief te help onderwysers implementeer 'n nuwe vaardigheid. In afrigting, onderwysers werk met 'n meester opvoeder voor, tydens en na 'n les, kry terugvoering oor hul implementering van 'n nuwe geleer onderrig vaardigheid. Verskeie studies het getoon afrigting suksesvol verander onderwyser praktyk en die verbetering van studenteleer te wees (storte, 1984; Slinger, 2004; Knight 2007; Batt, 2009; Stephens et al 2007;. Knight en Cornett, 2009). Voordat afrigting egter onderwysers moet 'n stewige fondament van kennis oor die onderrigstrategie te kry. Dit aanbieding van kennis moet aktief, nie passief (Roy, 2005; Richardson, 1998). Verder het modellering deur die afrigters reeds gewys baie effektief by te dra onderwysers gryp 'n nuwe onderrigbenadering voordat hulle probeer implementering te wees (Roy, 2005; Goldberg, 2002; Rice, 2001; Swart, 1998; Licklider, 1997). Professionele ontwikkeling is die beste gelewer in die konteks van die onderwyser & rsquo; s vakgebied. Ongeag of onderwysers is besig om met afrigters of in professionele leergemeenskappe, moet onderwysers om saam te werk met die inhoud wat hulle onderrig. Onderwysers Don & rsquo; t vind professionele ontwikkeling op generiese onderwerpe nuttig (Peery, 2002; Redding en Kamm, 1999; Dunn en Dunn, 1998). Maar professionele ontwikkeling wat fokus op onderwysers ontleding van die spesifieke vaardigheid en begrip Hulle sal leer hul dissipline nie net goed ontvang deur onderwysers, maar het ook getoon dat die verbetering van beide onderwyser praktyk en studenteleer (Bland de la Ag en Smith 2007; Carpenter et al 1989;. Cohen en Hill, 2001; Lieberman en Wood, 2001; Merek en Methven, 1991; Sakse, Gearhart, en Nasir, 2001; Wenglinksky, 2000; McGill-Franzen et al 1999;. Darling - Hammond et al. 2009). Navorsing oor effektiewe kritiese denke strategieë ontbreek, maar onderwysers Don & rsquo; t moet wag en kan die pad te lei deur die vestiging van professionele leergemeenskappe. Hoewel daar verskeie navorsing gerugsteun onderrigstrategieë, die navorsingsbasis is nog in sy kinderskoene. Daarom, skole moet onderwysers om nie net implementeerders van effektiewe onderrigstrategieë, maar ook innoveerders van strategieë wat kritiese denke te bevorder. Baie skole het dit gedoen deur professionele leergemeenskappe, gemeenskappe van onderwysers in dieselfde inhoud gebied wat instruksionele innovasies te skep, ondersteun mekaar tydens die implementering stadium, en besin oor die resultate. In wese, die gemeenskap van onderwysers dien as afrigters vir mekaar. Navorsing toon dat effektiewe professionele leergemeenskappe onderwyser praktyk kan verander en die verhoging van die prestasie van leerlinge (Dunne et al 2000;. Rosenholtz, 1989; Lous en Marks, 1998; Little, 1982; Wiley, 2002). Daarbenewens het verskeie studies het bevind dat studente se prestasie is hoër in skole met 'n sterk professionele gemeenskappe, waar kollektiewe verantwoordelikheid, samewerking en kollegialiteit onder onderwysers bevorder (Little, 1982; Newmann en Wehlage, 1995; Louis et al 1996).. Befondsing Doeltreffende Professionele Ontwikkeling Baie distrikte Mei omhels die oproep vir meer effektiewe professionele ontwikkeling, maar vrees dat hulle sal nie in staat om fonds sulke programme. Sulke bekommernisse is geldig; Maar daar & rsquo; s rede om te glo dat 'n doeltreffende professionele ontwikkeling befondsing gewen & rsquo; Teg noodwendig vereis meer besteding, net 'n herstrukturering van die huidige besteding. As gevolg van vae rekeningkundige kodes, die meeste distrikte nie eintlik weet wat hulle spandeer op professionele ontwikkeling. Die meeste distrikte & rsquo; breë rekeningkundige kodes, soos & ldquo; onderrigondersteuning, & rdquo; vang meer as net professionele ontwikkeling besteding, en dus ondoeltreffend by Isola professionele ontwikkeling besteding (Odden et al. 2002). Dit beteken baie distrikte is in die duister oor hoeveel hulle & rsquo; re eintlik spandeer op die opleiding van onderwysers. Navorsing dui daarop dat die huidige professionele ontwikkeling besteding aansienlike mag wees, enige plek tussen twee en vyf persent van die totale distrik besteding. Navorsers wat verby rekeningkundige velle om werklik vas te stel distrik professionele ontwikkeling besteding het bevind dat voor die resessie, die meeste distrikte spandeer tussen twee tot vyf persent van hul totale begroting op professionele ontwikkeling (Odden et al. 2002). Onlangse ekonomiese uitdagings, maar dui daarop dat die syfer laer is as wat kan wees. Volgens die Sentrum op Begroting en beleid prioriteite het die afgelope vyf jaar die ergste op rekord vir begrotings staat, wat gesamentlik tot sy laagste vlak gesink in 2010 met 'n $ 191.000.000.000 tekort. Vir die skool stelsels wat afhanklik is van staatsinkomste vir die meeste van hul geld, het dit voortdurende sny, nie die minste van wat in opleiding en ontwikkeling beteken. In die Amerikaanse Vereniging van skooladministrateurs mees onlangse opname, 69,4 persent van distrikte berig hulle sou sny professionele ontwikkeling fondse om hul begrotings te laat klop hierdie komende jaar. Nietemin, sal dit distrikte dien ook om 'n rekeningkundige dollars spandeer op opleiding doen. Dit kan dui daarop dat die huidige dollar is groter as aanvaar. Die grootste koste van effektiewe professionele ontwikkeling is eintlik onderwysers & rsquo; tyd; Daar is baie maniere distrikte kan dink oor die aankoop van hierdie. Die afrigting en professionele leermodelle vereis groot hoeveelhede onderwysers & rsquo; tyd om doeltreffend te wees, verkieslik drie tot vier uur per week vir samewerking en afrigting (Killion, 2013). Daar is perke, natuurlik, om hoeveel keer kan bygevoeg word om onderwysers en rsquo; werkskedules. In baie gebiede, sal dié keer moet onderhandel word as deel van die kontrak en moontlik vergoed word. Distrikte dalk onderwyser tyd te koop by: die verskaffing van toelae vir professionele ontwikkeling wat bereken word teen 'n ander salaris as onderrig-ure; betaal vir plaasvervangers vir onderwysers en rsquo dek; klasse; of die vermindering van die doseerlading vir onderwysers en verhuring meer personeel (Odden et al. 2002). Gevallestudies dui daarop dat distrikte in staat kan wees om besteding vir effektiewe professionele ontwikkeling te herstruktureer sonder om aansienlik meer. In 'n bekende model vir die herstrukturering van die 1990's, Distrik 2 in New York Stad opgeknapte sy professionele ontwikkeling benadering tot studente se prestasie met 'n groot sukses te verbeter. Die distrik geskep afrigters vir onderwysers sowel as professionele leer laboratoriums waar onderwysers 'n uitstekende opdrag kon waarneem. Maar die distrik ontslae geraak het van geïsoleerde, one-shot werkswinkels. So 'n program nie miljoene benodig ekstra uitgawes, net 'n herstrukturering van fondse aan onderwyser tyd en afrigtingspan te koop. Die distrik was in staat om professionele ontwikkeling besteding te hou tot drie persent, 'n figuur in die reeks wat ondersoek sê die meeste distrikte spandeer voor die resessie 'n effektiewe program wat daarop gemik is die verbetering van die prestasie van leerlinge (Elmore en Burney, 1997) te ondersteun. Uiteindelik, hierdie studies gee distrikte rede om te dink dat dit nie doeltreffend professionele ontwikkeling, die soort professionele ontwikkeling wat werklik verander die manier onderwysers leer en lei tot meer studenteleer, is nie iets wat heeltemal buite die realm van moontlikheid. Inderdaad, kan distrikte leer gemeenskappe vir onderwysers verryk sonder om veel meer as wat hulle waarskynlik vandag spandeer op oneffektiewe professionele ontwikkeling. Vrae vir Skool Distrikte om te oorweeg Sommige addisionele vrae vir skole, distrikte en raadslede om te oorweeg wanneer jy dink oor professionele ontwikkeling: Wat bestaande professionele ontwikkeling beteken die distrik voorsien? Is die distrik se huidige professionele ontwikkeling ontwikkeling in lyn met navorsing oor onderwyser leer? Is professionele ontwikkeling vervaardiging van 'n impak op studenteleer? Hoe spandeer vir professionele ontwikkeling nagespoor deur die distrik? Maak die distrik moet meer effektiewe rekeningkundige kodes om professionele ontwikkeling besteding leer ken, te ontwikkel? Hoeveel presies is die distrik besteding aan professionele ontwikkeling? Hoeveel onderwyser tyd betaal vir binne die huidige kontrak wat nie gebruik word nie vir individuele onderwyser beplanning of klasonderrig? Watter model vir die aankoop van onderwyser tyd is mees koste-doeltreffende vir die distrik? Wat stroom in-huis personeel gebruik kan word om afrigting en professionele leergemeenskappe te voorsien? Wat eksterne hulpbronne kan gebruik word om afrigting en professionele leergemeenskappe personeel? Is 'n in-huis of raadgewende model van personeel meer koste-doeltreffende en effektief vir die doelwitte van die professionele ontwikkeling, of is dit beter om 'n kombinasie van die twee het? Hierdie opsomming is gebaseer op 'n verslag wat voorberei is vir die Sentrum vir Publieke Onderwys deur Allison Gulamhussein. Allison Gulamhussein is 'n doktorale student aan die George Washington Universiteit en 'n voormalige hoërskool Engelse onderwyser. Sy was die lente 2013 beleid intern vir die Sentrum vir Publieke


No comments:

Post a Comment