Friday, October 14, 2016

Betaal Kapitaalwinsbelasting Belasting Wanneer Jy Handel Aandele

Betaal Kapitaalwinsbelasting belasting wanneer jy handel aandele deur Tim Parker op 1 Februarie 2010 Is jy besig met 'n aanlyn-beurs. Dan kan jy 'n bietjie meer werk te doen kom belasting seisoen het. Betaal Kapitaalwinsbelasting belasting wanneer jy handel aandele Diegene van julle wat belê in die aandelemark en wat handelaars geniet die opwinding van die koop en verkoop van aandele, soms daagliks. Maar wat jy nie geniet is om belasting te betaal op jou handel aktiwiteite. Ek moet sê van die begin af dat ek nie van plan om jou te wys hoe om die betaling van belasting te vermy. Dit is ons plig om belasting te betaal op die geld wat ons maak. Ek het egter van mening dat ons nie meer as wat ons het om te betaal. Beeld van LA Times Blogs Ek is verbaas deur hoe baie handelaars weet nie hoeveel hulle betaal in belasting op hul ambagte. In die eerste plek is daar twee tipes belasting wat ons het om te weet oor: kapitaalwins en dividende belasting. Alles oor Kapitaalwins Belasting Kapitaalwinsbelasting belasting is eenvoudig belasting op geld wat jy maak 'n bedryf. Dit is belasting op jou handelswins. Soos met enige werk wat ons gehou word enige geld wat ons maak belas. Dit geld ook vir ons belegging aktiwiteite. Daar is twee tipes van kapitaalwinsbelasting belastings: langtermyn en korttermyn. langtermynkapitaalgroei winste is belasting op die wins wat jy maak op 'n voorraad wat jy het vir ten minste een jaar. Hierdie belasting is 'n maksimum van 15%, maar is net 5% as jy in die 15% of laer belastingkategorie. Moet asseblief nie tyd om jou ambagte gebaseer op belasting, maar toe dit moontlik is, is dit in jou beste belang om 'n voorraad te hou vir ten minste een jaar. kapitaal kort termyn winste is belasting op aandele wat gehou word vir minder as 'n jaar. Terwyl baie handelaars gewoonlik nie dieselfde aandele in hul aanlyn voorraad makelary rekening vir 'n jaar of meer te hou, maak dit sin om dit te doen wanneer moontlik. Die korttermyn kapitaalwinsbelasting is 25% of hoër, afhangende van jou belastingkategorie. So onthou: wat $ 100 wins wat jy gemaak het op jou nuutste handel onmiddellik gekrimp tot $ 75. Nie naastenby so indrukwekkend is dit? Soos jy kan sien, kan belasting op korttermyn ambagte 'n groot hap uit jou winste, so is altyd die geval is, is dit oor die algemeen meer winsgewend vir die deeltydse belegger om 'n langtermyn belegging houding in plaas van ingesteldheid n korttermyn handelaar se . Feite oor dividendbelasting Die tweede tipe belasting is die dividendbelasting. Dit is bloot 'n belasting op enige maatskappy dividende wat jy betaal. Die IRS belas dividende teen 15%. Vir die kleinhandel belegger, dividende is geneig om 'n relatief klein bedrag geld sedert kleinbeleggers nie normaalweg besit genoeg voorraad vir die dividend 1% tot 'n aansienlike wins verteenwoordig. Aan die einde van 'n kalenderjaar, belasting verkoop blyk gewoonlik, wat soms bring die aandelemark 'n bietjie. Verliese verreken winste, dus help om kapitaalwins belasting te vermy. Dit is nooit 'n goeie idee om te koop of te verkoop op grond van belasting, so as jy weet dat jy hou op 'n goeie geselskap, verkoop nie net om te verhoed dat later betaal groter belastings (wanneer jou winste is groter). My laaste woord van advies is dit: Wanneer deelname aan aanlyn-beurs. jou belasting kan 'n vlak van detail wat jy nie gemaklik met mag wees voeg. Oorweeg verhuring van 'n belasting adviseur of kry die hulp van 'n belasting professionele om seker te maak jy betaal die regte hoeveelheid. As jy hierdie pos geniet, kan jy gratis gereelde updates deur ons RSS feed. of jy kan ons nuutste poste afgelewer by jou e-pos inboks het deur die verskaffing van jou adres hier. Jou adres sal net gebruik word vir hierdie doel, en jy kan enige tyd inteken. Deel hierdie: Slaan to del. icio. us Digg dié! Struikel It! Onderwerp aan Reddit Email This Gekategoriseer onder: Belegging Verwante poste: Ive net direk belê vir 'n paar jaar, maar ek het gevind dat TurboTax trek al my handel data van my makelaar en bereken toepaslike belasting aan die pennie. LeanLifeCoach Im doen my belasting vir die eerste keer hierdie jaar en dis goeie nuus dat Turbo belasting bied so 'n maklike opsie. Ek was 'n bietjie gespanne oor wat om uit te vind die verskillende belastings vir my verskillende rekeninge so dankie vir die wenk. Tim, ek is mal oor die eenvoud van jou post. Soos ek hierbo genoem, Im doen my belasting vir die eerste keer gou en Ive probeer om my kop rap rondom my verskillende beleggings sodat jou post beslis gehelp. Ek verkoop 'n paar voorraad vir die eerste keer hierdie jaar en gelukkig ek het gewag tot ná 'n jaar om dit te doen.


No comments:

Post a Comment